کانون همپاس

معرفی شخصیت

بازگشت به فهرست

Borax

1) مناسب برای مشکلات کودکان در دوره‌ی دندان درآوردن و زنان جوان.

2) عصبی بودن بیش از حد؛ به طوری که کمترین صدای ناگهانی باعث ترس بیمارمی‌شود.

3) فرد تقریباً در همه‌ی شکایاتش ترس زیادی از حرکت رو به پایین (سراشیبی) دارد؛ کودک به پرستار می‌چسبد و گریه سر می‌دهد هنگامی که به زمین گذاشته می‌شود.

4) زخم‌های آفتی غشاهای مخاطی؛ خصوصاً آفت دهان با احساس گرما، حساس بودن و همراه تشنگی زیاد؛ که در کودکان مانع از شیرخوردن می‌شود؛ و یا زخم‌های آفتی ناشی از پلاک دندان در افراد مسن؛ زخم‌ها به راحتی خونریزی می‌کند، با لمس، خوردن غذای شور یا ترش بدتر می‌شود. اغلب همراه با اسهال زرد یا سبز در شبانه روز.

5) مشکلات عملکردی ادراری در کودکان؛ ادرار مکرر ولی کم که گرم و همراه با سوزش است و همراه دردهای ناگهانی که باعث جیغ زدن کودک قبل از ادرار کردن می‌شود (.Lyc., Sanic., Sars).

6) لکوره زیاد شبیه سفیده تخم مرغ با احساس این که آب گرم به سمت پایین جاری می‌شود؛ فرسایش دهانه رحم (داخلی و موضعی).

7) پوست ناسالمی دارد؛ هر جراحتی به راحتی چرک می‌کند؛ پوست اطراف سوراخ بینی ملتهب، و نوک بینی سرخ است. در زنان جوان موها ممکن است حالت شلخته و درهم‌پیچیده‌ای پیدا ‌کند، ممکن است موخوره داشته باشند و مژه‌ها ممکن است رشدشان به سمت داخل پلک باشد.

8) دردهای بخیه‌ای در قسمت‌های مختلف بخصوص قفسه سینه راست به دلیل نفس عمیق یا سرفه شدید.

9) اوایل صبح بیدار می‌شود و با احساس گرما در تمام بدن به خصوص سر به مدت دو ساعت نمی‌تواند به خواب رود؛ کودک بیمار در خواب‌ به خاطر ترس از کابوس‌هایی که می‌بیند جیغ می‌کشد.

10) مدالیته‌ها: بدتر شدن با رطوبت و هوای سرد؛ دردها معمولاً با فشار بهتر می‌شود.

کانون همپاس

بنیاد ۱۳۹۹

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به کانون همپاس می‌باشد.